Seksforum

Auteur Topic: Geil Tinder gesprek  (gelezen 457 keer)

Vanessa

• Senior lid
    • Bekijk profiel
Geil Tinder gesprek
« Gepost op: 2 januari 2018, 01:24:05 »
Vandaag op Tinder...
Ik heb zin in geile gesprekken, ik ben onderdanig...In dit rollenspel is hij mijn baasje!

Baasje gaat bovenop zijn naakte Vanessa liggen en pakt haar armen beet
Vanessa heeft zin in het baasje

Baasje kust zijn Vanessa en voelt of haar spleetje al nat is

Het liefst neem ik nu je pik in mijn mond totdat ie hard is. Ik ga bovenop je zitten totdat je diep in me zit en

Baasje: in dat geval kijk ik naar je lichaam terwijl je over mijn harde pik rijdt
Vanessa Totdat ik op je pik klaar kom
Baasje: Je baasje is nog niet klaar dus ik kijk hoe je mijn pik in je mond neemt en me aankijkt terwijl je mij pijpt
Vanessa Of baasje komt op Vanessa liggen en laat haar nog een keer klaar komen. Je pakt mijn achterpootjes en drukt ze omhoog.. zo zit je pik diep genoeg in mijn strakke kutje waardoor een tweede orgasme niet lang duurt

Vanessa: Ik vind het heerlijk als je in dr klaarkomt
Je in haar oor kreunt en je pik diep in haar kutje stoot

Baasje trekt aan je haren zodat je geen kant op kan en voelt wie de baas is over jou en je naakte lichaam. Je geeft je helemaal over aan mij en voelt mijn pik in je kutje stoten terwijl ik steeds iets dieper stoot en geniet van je gekreun en ik merk dat je benen al zachtjes trillen

Vanessa: Fuck ik kom zo klaar
Vanessa geeft zich aan baasje over

Baasje: Ik kus je op je lippen terwijl ik je haren nog steeds stevig beet heb. Ik voel je natter worden en ik stoot nog harder, ik zie je vuisten ballen en je lichaam steeds heftiger trilt tot je klaar komt en langzaam alle spieren in je lichaam ontspannen. Ik kijk trots naar mijn kleine muisje en spuit daarna mijn zaad in je kutje en laat langzaam je haren los.

Vanessa: Lekker ding
Vanessa: Zelfs op afstand laat je me klaarkomen